Luna Serena

Mode voor dames met een maatje meer

Vragen

Hoe kunt u een bestelling doen?

 

Bestelling doen

Wanneer u in uw winkelmandje één of meerdere artikelen heeft geplaatst, kunt u dit bestellen. In een paar stappen kunt u uw bestelling doen.

Ga naar uw winkelwagen en nadat u de leveringsvoorwaarden heeft geaccepteerd door het bijbehorende vakje heeft aangevinkt, klikt u op de knop "Nu afrekenen".

Wanneer u voor het eerst een bestelling doet, moet u eenmalig een account aanmaken. Voor klanten die al vaker een bestelling hebben gedaan, kunt u inloggen met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens worden u gegevens automatisch opgehaald.

 

Account aanmaken

Als u voor het eerst een bestelling doet, moet u éénmalig een account aanmaken. Vul daarom uw gegevens in in de invoervelden (wit). Vul zoveel mogelijk gegevens in zodat wij uw bestelling snel kunnen versturen en bij vragen contact op kunnen nemen.

Nadat alle velden zijn ingevuld, klikt u op "Registreren en afrekenen". Er verschijnt een melding dat de registratie is afgerond. Daarnaast is een activatie-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Als laatste stap moet de link in deze mail worden aangeklikt om uw account te activeren.

gefeliciteerd, uw account is aangemaakt. U kunt nu inloggen met uw aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord.

Controleer uw gegevens nogmaals en klik op "Opslaan".

U komt vervolgens bij uw winkelmandje en uw gegevens zijn hier aan gekoppeld.

 

Bezorgen op ander adres

U wilt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Geen probleem: klik op "Toevoegen/Wijzigen verzendadres". Vul het adres en andere gegevens in waar uw bestelling naar toe moet worden gestuurd. Nadat alles is ingevuld klikt u op Opslaan en het verzendadres is verwerkt.

 

Bestelling afronden

Nu kunt u eventueel een aantekening of opmerking plaatsen bij uw bestelling. Wanneer u klikt op "Nu afrekenen" komt u in het controlescherm en kunt u u uw bestelling gecontroleren. Als de bestelling klopt klikt u op "Bevestig bestelling".

Nu verschijn het bericht:

 

"Bedankt voor uw bestelling"     

Betaalmethode: Betaling vooruit

Nummer bestelling xxxxxx        

Totaalbedrag € xxxxx               

Bekijk uw bestelling                   

 

U krijgt geen bevestiging van dit bericht dus is het handig deze pagina uit te printen. Klik op bekijk uw bestelling en klik op het print-icoon (naast Bestelinformatie).  U kunt overigens uw bestelling altijd terugvinden bij uw account.

U kunt nu het verschuldigde bedrag overmaken op: bankrekening NL72ABNA0901411922 ten name van J. Perdon onder vermelding van uw naam en bestelnummner.

 

Bestellingsproces

Nadat u bestelling bij ons is binnengekomen gaan wij uw bestelling controleren en wordt u voortdurend per e-mail geïnformeerd over de status van uw bestelling.

Als de bestelling in orde is wordt uw bestelstatus omgezet in "Bevestigd wacht op betaling". Zodra wij het factuurbedrag hebben ontvangen wordt de bestelstatus om gezet in "Betaling ontvangen". Vervolgens pakken wij uw bestelling in en aangeboden bij PostNL. De bestelstatus wordt omgezet in "Verzonden (naar klant). Wanneer van toepassing ontvangt u hierbij de tracktrace code van uw bestelling. Op de website van PostNL (tracktrace) kunt u met deze code en uw postcode kijken wanneer uw bestelling bij u wordt bezorgd.

Ook wanneer uw bestelling wordt geannuleerd wordt uw bestelstatus omgezet in "Geannuleerd" en vervolgens in "Teruggegeven (factuurbedrag teruggestort)". Ook hierbij wordt u per mail geïnformeerd.

 

Overig

 

Uw gegevens aanpassen

Bent u verhuisd of wilt u uw emailadres of wachtwoord aanpassen? Log in bij uw account (inloggen) en u kunt uw gegevens aanpassen.

 

Gebruikersnaam of wachtwoord kwijt?

Wanneer u uw gebruikersnaam of wachtwoord kwijt bent, kunt u deze per mail opvragen.

Via de link "Gebruikersnaam vergeten" of "Wachtwoord kwijt" kunt u deze opvragen. Uw gebruikersnaam wordt u nu gemaild of u krijgt een verificatiecode om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.